.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۵۰۰ دندانپزشک جذب وزارت بهداشت شدند
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به توسعه مراکز دندانپزشکی در وزارت بهداشت گفت: امسال ۱۵۰۰ دندانپزشک جذب وزارت بهداشت شدند...
 شمال نیوز:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به توسعه مراکز دندانپزشکی در وزارت بهداشت گفت: امسال ۱۵۰۰ دندانپزشک جذب وزارت بهداشت شدند.

به گزارش شمال نیوز؛ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی پیش از ظهر امروز در حاشیه سفر به مازندران  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه بهداشت اقدامات خوبی صورت گرفته است اظهار داشت: در دو سال گذشته حدود دو هزارو 700 واحد بهداشتی با اعتباری بالغ بر 780 میلیارد تومان در مناطق محروم احداث شد.

وی با بیان اینکه 12 هزار و 778 مرکز بهداشتی کشور با اعتباری بالغ بر 750 میلیارد تومان نوسازی شده است افزود: این در حالی است که از سال 82 تا 92 حدود 200 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه 660 پروژه بهداشتی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد که 10 درصد آن در مازندران است تصریح کرد: این مراکز در مناطق محروم احداث شده و در منطقه محروم ایرانشهر 54 خانه بهداشت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به خدمات دندانپزشکی اشاره کرد و گفت: دو هزار واحد دندانپزشکی در کشور تجهیز یونیت شده است.

وزیر بهداشت از استخدام 1500 دندانپزشک در قالب خرید خدمت خبر داد و گفت: سه میلیون نفر در کشور عضو سفیر سلامت شدند و هدف اصلی ما ارائه خدمات به همه مردم در محروم‌ترین مناطق و در همه رده‌های سنی است./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.